Martha Prada är i: Porto, Portugal

Ring til mig på: (+351) 920146616

- nämn att du hittade denna annons på ShemaleWiki1527441651000


  • Storlek
    22 cm
  • Ålder
    29 år
  • Höjd
    175 cm
  • Vikt
    65 kg
  • Typ
    Okänd
  • Nationalitet
    Frankrike
  • Språk
    engelska, spansk, portugisiska, tysk, franska
  • Social Media
    N/A
  • Tar emot

Text är tillgänglig på följande språk:



Transsexuelle MARTHA PRADA 27 jährig aus Frankreich. Komm und verbring angenehme Momente mit mir Mit einem Körper von 175 cm und 65 kg sehr gut ausgestattet, explosiv blond, damit realisiere ich Dir alle Deine auch ausgefallensten Wünsche.

Ich liebe verführerische Männer und bin gerne mit Dir zusammen... wenn Du es vorziehst passiv zu sein bin ich nur auf Dich eingestellt. Ich liebe die Domination und bin auch ein guter Sklave... Ich geniesse alle Arten von Spielchen, ohne TABOUS. Ruf mich an und ich empfange Dich in meinem Appartement diskret und privat, sehr sauber und offeriere Dir einen Drin um Dich zu entspannen...vor es losgeht... Paare und Anfänger willkommmen. 24h

Alle Kreditkarten akzeptiert.


Se profilens galleri under den här annonsen




N: 1


Skicka oss din recension av Martha Prada:
Skriv recension!

Hjälp oss! Det är viktigt att hålla hemsidan uppdaterad som möjligt. Om du hittar profilinformation som inte längre är giltig skicka oss genast ett tips .